Skip to main content

Kies jouw training op maat

Om concreet jouw probleem op te lossen wordt de training op maat samengesteld. Jij kiest, wij adviseren! De aandacht voor de dagelijkse praktijk staat centraal, waarin we continu antwoord geven op de vraag: hoe dan?

Zo gaan we van start:

1

We maken een afspraak en richten ons op:

- de behoeften en ook knelpunten van jouw organisatie
- de aanpak van de Salescyclegroup, de filosofie over leren
- toelichting op het trainingsaanbod en de sales velocity
- wie kwalificeren zich voor deelname
(denk hierbij aan het afgeven van commitment = 1% van je tijd)
2

Salescyclegroup doet een voorstel op maat

3

Na akkoord plannen we de 'kick-off' training:

Een formele training waarin de gekozen thema’s worden geïntroduceerd en waar met iedere deelnemer het 12-weken SKILLED praktijkprogramma persoonlijk wordt afgestemd.
salescyclegroup

Overzicht alle trainingen

Het trainingsaanbod is zorgvuldig samengesteld. Zo zijn de trainingen gekoppeld aan één of meer factoren van de sales velocity. Of start je eerst met het werken aan de commerciële mindset? Dat kan ook! Naar aanleiding van het kennismakingsgesprek doen wij een voorstel op maat voor de keuze van de training(en).

Groeien in het boeken van meer kwalitatieve afspraken en het spotten van netwerk en verkoopkansen.

Multi Channel Outreach

Leerdoel: effectief en efficiënt in contact komen met je prospect.

download brochure

Gekwalificeerd een afspraak boeken

Leerdoel: effectief en klantgericht een gekwalificeerde afspraak boeken.

download brochure

Strategisch doorvragen

Leerdoel: doorvragen en anticiperen, zodat je als partner een structureel lange termijn samenwerking aan kunt gaan.

download brochure

Het pitchen en presenteren van je propositie en oplossing

Leerdoel: je oplossing met waarde presenteren om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken een positief besluit te nemen.

download brochure

Proactief accounts managen

Leerdoel: de potentie van bestaande klanten optimaliseren, door de relatie te verbeteren en uit te bouwen.

download brochure

Time
management

Leerdoel: rust in je hoofd creëren door controle te krijgen over je agenda en het correct prioriteren van taken.

download brochure

Door het verkopen van complete portfolio’s en structurele lange termijn samenwerkingen, en weg te blijven van kortingen.

Basis adviserend verkopen

Leerdoel: klantgericht en adviesgericht verkopen, om de klant te helpen om een goed besluit te nemen.

download brochure

De behoefte van de klant achterhalen

Leerdoel: de klant zo goed begrijpen dat je de behoefte achter de behoefte in kaart kunt brengen.

download brochure

Strategisch doorvragen

Leerdoel: doorvragen en anticiperen, zodat je als partner een structureel lange termijn samenwerking aan kunt gaan.

download brochure

Het pitchen van je propositie en oplossing

Leerdoel: je oplossing met waarde presenteren om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken een positief besluit te nemen.

download brochure

Structureel en strategisch verkopen

Leerdoel: de klant inspireren met nieuwe inzichten en een gezamenlijk visie verkopen die aansluit bij je diensten.

download brochure

Onderhandelen

Leerdoel: het ontwikkelen van een win-win situatie met harde en zachte commerciële vaardigheden.

download brochure

Proactief accounts managen

Leerdoel: de potentie van bestaande klanten optimaliseren, door de relatie te verbeteren en uit te bouwen.

download brochure

Het vergroten van de win-kans in het boeken van afspraken, het creëren van offertes en het sluiten van opdrachten.

Gekwalificeerd een afspraak boeken

Leerdoel: effectief en klantgericht een gekwalificeerde afspraak boeken.

download brochure

Regie en controle in het verkoopgesprek

Leerdoel: de regie en controle hebben en houden in een klantgesprek en je doel bereiken.

download brochure

De behoefte van de klant achterhalen

Leerdoel: de klant zo goed begrijpen dat je de behoefte achter de behoefte in kaart kunt brengen.

download brochure

Strategisch doorvragen

Leerdoel: doorvragen en anticiperen, zodat je als partner een structureel lange termijn samenwerking aan kunt gaan.

download brochure

Het pitchen en presenteren van je propositie en oplossing

Leerdoel: je oplossing met waarde presenteren om het voor de klant zo makkelijk mogelijk te maken een positief besluit te nemen.

download brochure

Herkennen en inspelen op verschillende menstypen

Leerdoel: in het klantgesprek herkennen van en in je aanbod inspelen op verschillende menstypen

download brochure

Grip op het concreet sluiten van de deal

Leerdoel: creëer duidelijkheid door ook tussentijds te toetsen om samen met de klant te komen tot een besluit voor samenwerking.

download brochure

Het weerleggen van bezwaren

Leerdoel: de klant echt kunnen begrijpen om de weerstand met waarde om te buigen naar een positieve vervolgstap.

download brochure

Onderhandelen

Leerdoel: het ontwikkelen van een win-win situatie met harde en zachte commerciële vaardigheden.

download brochure

Afstemmen van het besluitproces

Leerdoel: grip op het besluitproces na je gesprek door dit samen met de klant af te stemmen.

download brochure

Het creëren van belang en urgentie

Leerdoel: urgentie creëren voor een sneller besluit en een korte salescyclus.

download brochure

De duur van afspraak tot opdracht verkorten en met minder activiteiten toch tot een opdracht komen.

Basis adviserend verkopen

Leerdoel: klantgericht en adviesgericht verkopen, om de klant te helpen om een goed besluit te nemen.

download brochure

Gekwalificeerd een afspraak boeken

Leerdoel: effectief en klantgericht een gekwalificeerde afspraak boeken.

download brochure

Regie en controle in het verkoopgesprek

Leerdoel: de regie en controle hebben en houden in een klantgesprek en je doel bereiken.

download brochure

Strategisch doorvragen

Leerdoel: doorvragen en anticiperen, zodat je als partner een structureel lange termijn samenwerking aan kunt gaan.

download brochure

Grip op het concreet sluiten van de deal

Leerdoel: creëer duidelijkheid door ook tussentijds te toetsen om samen met de klant te komen tot een besluit voor samenwerking.

download brochure

Het weerleggen van bezwaren

Leerdoel: de klant echt kunnen begrijpen om de weerstand met waarde om te buigen naar een positieve vervolgstap.

download brochure

Onderhandelen

Leerdoel: het ontwikkelen van een win-win situatie met harde en zachte commerciële vaardigheden.

download brochure

Afstemmen van het besluitproces

Leerdoel: grip op het besluitproces na je gesprek door dit samen met de klant af te stemmen.

download brochure

Het creëren van belang en urgentie

Leerdoel: urgentie creëren voor een sneller besluit en een korte salescyclus.

download brochure

De commerciële mindset is onmisbaar in sales! Wat je denkt en hoe je je voelt heeft een enorme impact op wat je doet en zegt.

Zin in sales

Leerdoel: belemmerende overtuigingen omzetten naar bevrijdende overtuigingen in sales.

download brochure

Gedisciplineerd werken

Leerdoel: gedisciplineerd werken voor een sterke sales performance.

download brochure

Nieuwsgierigheid

Leerdoel: met de juiste mindset je nieuwsgierigheid behouden en versterken voor betere commerciële resultaten.

download brochure

Leerdoel: met de juiste mindset je lef en comfort-zone vergroten voor betere commerciële resultaten.

download brochure

Omgaan met tegenslagen

Leerdoel: met de juiste mindset krachtig omgaan met tegenslagen, problemen en uitdagingen op de werkvloer.

download brochure

Kies je voor de Inhouse Sales Academy, dan ga je direct een stap verder!

Na één leercyclus van 12 weken ben je nog niet uitgeleerd. Wil je structureel werken aan verbetering? Kies dan voor de Inhouse Sales Academy, zo geven we samen invulling aan jullie interne ‘sales school’. De inhoud stemmen we met elkaar af en is geschikt voor elk niveau: van startend salestalent tot doorgewinterde senior salesprofessional.

De kracht zit in het maximaal integreren van datagedreven groeikansen, individuele leerbehoeftes en de verschillen in het ervaringsniveau van het team! Wil je hier meer over weten? Laat het ons weten!

De zeven voordelen van een eigen Inhouse Sales Academy:

1

Direct maximale impact op de salesresultaten.

2

Continuïteit in de ontwikkeling van teamleden.

3

Het vergroot het rendement van de investering.

4

Een essentiële arbeidsvoorwaarde in het succesvol recruiten van nieuwe salestalent.

5

Structuur die focus op learning & development toegankelijk en makkelijk maakt voor zowel management als teamleden.

6

Op maat gemaakt en aan te passen op wat de organisatie nodig heeft.

7

Een ‘kado’ voor je teamleden.

Neem contact op